11/06/2020

«STEM-ОСВІТА БЕЗ ГЕНДЕРНИХ СТЕРЕОТИПІВ – ЗАПОРУКА УСПІШНОГО МАЙБУТНЬОГО ШКОЛЯРІВ»

11.06.2020 було проведено онлайн-методичний порадник «STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів» для вчителів початкових класів Сумського району, Бездрицької, Нижньосироватської, Верхньосировастької, Миколаївської (Сумського району), Степанівської, Хотінської об’днаних територіальних громад із залученням студентів-практиканітв спеціальності 013 Початкова освіта Сумського державного педагогічного університету ім.А.С. Макаренка.

У процесі порадника вчителі початкової школи поділилися досвідом із студентами про впровадження STEM-освіти у початкову школу.
Шамунова К.В. проінформувала, що з метою досягнення повного і рівного доступу до науки та участі в науці для жінок і дівчат й подальшого досягнення гендерної рівності та розширення прав та можливостей жінок і дівчат Генеральна Асамблея ООН прийняла резолюцію A / RES / 70/212, яка оголосила 11 лютого Міжнародним днем жінок і дівчат у науці.
У процесі роботи було акцентовано увагу над тим, що упровадження STEM-освіти формує навички ХХІ століття. Формування навичок дослідницької діяльності рекомендуємо здійснювати у доступній формі відповідно до вікової категорії та інтересу учнів щодо подальшого опанування курсів пов’язаних зі STEM. Кращі STEM-уроки доступні на онлайн-платформі http://stemteacher.info для всіх учителів задля поширення стандартів та прикладів інтегрованих STEM-уроків.
На кінець метрдичного-порадника наголосила, що вивчення STEM–освіти – це спосіб допомогти сучасним дітям так і майбутнім вчителям початкової школи у майбутньому стати новаторами, цілеспрямованими, творчими і надійними ланками команди, суспільства, країни.



Немає коментарів:

Дописати коментар