23/04/2020

ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЯ «УПРОВАДЖЕННЯ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ»

23 квітня 2020 року було проведено онлайн-конференцію «Упровадження формувального оцінювання в початкових класах» з учителями початкових класів закладів загальної середньої освіти Путивльського району та Новослобідської селищної ради Путивльського району із залученням студентів-практикантів закладів вищої педагогічної освіти спеціальності 013 Початкова освіта.


















У процесі роботи було проаналізовано нормативно-правовову базу здійснення формувального оцінювання для першого циклу навчання (1-2 класи) та вимоги до очікуваних результатів навчання та компетентностей учнів початкової школи, визначені Державним стандартом початкової освіти.
Звернули увагу, що відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 27 від 27.08.2019 р. № 1154 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу» критерії оцінювання визначаються вчителем (із поступовим залученням до цього процесу учнів) відповідно до кожного виду роботи та виду діяльності учнів.
Під час онлайн-конференції було акцентовано увагу на те, що підсумкове тематичне оцінювання учнів у другому класі здійснюється протягом навчального року за результатами опанування теми, кількох тем, розділу програми тощо. Підсумкове завершальне оцінювання здійснюється в кінці навчального року з метою визначення освітніх завдань для реалізації індивідуального підходу до дитини в процесі подальшого навчання.
Під час перегляду презентації обговорили з учителями початкових класів та студентами форми спостережень за розвитком дитини та оцінки середовища; оцінювальні аркуші, які учитель може самостійно розробити для групи учнів з метою визначення рівня засвоєння матеріалу кожного розділу відповідно до навчальної програми.
На завершення онлайн-конференції надала рекомендації учителям початкових класів та студентам щодо процесу здійснення педагогічного спостереження, грамотного оформлення портфоліо та зошита спостережень вчителя, проведення діагностичних робіт, використання технік формувального оцінювання для першого циклу навчання у Новій українській школі, адже активне застосування сучасними педагогами методики формувального оцінювання є одним із ключових чинників якісної освіти.



Немає коментарів:

Дописати коментар