Про автора блогу


Діхнич Катерина Віталіївна – аспірантка Сумського державного педагоігчного університету імені А.С. Макаренка (науковий керівник - доктор педагогічних наук, професер Олена СЕМЕНОГ); методист з початкової освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

Освіта: повна вища, магістр, спеціальність «Педагогіка вищої школи», професійна кваліфікація «Викладач університетів та вищих навчальних закладів» (Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти», 2017 р.); базова вища, бакалавр, напрям підготовки – Практична психологія, кваліфікація – фахівець в галузі освіти, практичний психолог у закладах освіти (Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти», 2015 р.); неповна вища, молодший спеціаліст, спеціальність «Початкова освіта», кваліфікація вчителя початкових класів, учителя англійської мови в початкових класах, соціального педагога (Кременчуцьке педагогічне училище ім. А.С, Макаренка, 2012 р.).

Фахова діяльність:

2012-2013 рр. – соціальний педагог Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №17, м. Суми, Сумської області;

2014-2019 рр. – учитель початкових класів Комунальної установи Сумська ЗОШ І-ІІІ ступенів №23, м. Суми, Сумської області;

із 2019 р. – методист з початкової освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Коло фахових інтересів: професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики; науково-методичний та організаційний супровід освітнього процесу вчителів початкової школи у закладах освіти; компетентнісне спрямування початкової освіти; підвищення професійної компетентності педагогічних працівників щодо впровадження інноваційних технологій навчання в освітньому процесі початкової школи; педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи; структурування змісту початкової освіти на засадах інтегрованого підходу в навчанні; участь у всеукраїнських та обласних заходах, тренінгах; координатор закладів загальної середньої освіти, які беруть участь у  всеукраїнському експерименті з теми «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти»; самоосвіта, підвищення професійного рівня; постійне вивчення поняттєво- термінологічного апарату педагогічної науки з метою виконання власного наукового дослідження «Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики»; здатність до неперервного професійного розвитку, саморозвитку і самовдосконалення.

Немає коментарів:

Дописати коментар