02/10/2019

ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ОСВІТНІ РЕСУРСИ ДЛЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО НАВЧАННЯ

23-24 вересня в м. Києві відбулася семінар-нарада «Ресурси для підготовки вчителів і навчання учнів початкової школи на засадах компетентнісного підходу» (в контексті інтегрованого курсу «Я досліджую світ»)» за участю методистів початкової освіти закладів післядипломної педагогічної освіти.
Організатори наради — Міністерство освіти і науки України, Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, Громадська організація «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту».

 Під час семінар–наради ознайомилася з ресурсами для компетентнісного навчання учнів і масової підготовки вчителів з інтегрованого курсу «Я досліджую світ», а також обговорила конкретні кроки щодо покращення якості  такого навчання.
Автори підручників інтегрованого курсу «Я досліджую світ», Володимир Пономаренко і Тетяна Воронцова, проаналізували проблемні питання щодо компетентнісного навчання учнів і підготовки вчителів за інтегрованим курсом «Я досліджую світ» (ЯДС).
Вважаємо, що професійний розвиток учителя початкової школи є довготривалим процесом, пов’язаним із удосконаленням їх професійної підготовки, тому важливо брати активну участь у семінарах, тренінгах, конференціях, вебінарах щодо вдосконалення фахової майстерності.

Катерина Діхнич, аспірантка ІІІ курсу навчання кафедри української мови і літератури, методист ІІ категорії навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку



 






Немає коментарів:

Дописати коментар