Список
публікацій здобувача
ступеня
доктора філософії зі спеціальності
011 – Освітні, педагогічні науки
ДІХНИЧ КАТЕРИНИ ВІТАЛІЇВНИ
Наукові праці,
в яких опубліковані основні наукові
результати дисертації
Розділи монографій
1. Шамунова,
К.В. (2020) Культуромовна підготовка майбутніх учителів початкової школи у
процесі проходження педагогічної практики. У О. Семеног (Ред.). Формування культуромовної особистості
фахівця в умовах неперервної освіти (сс. 163-189). Суми : СумДПУ імені А.С.
Макаренка
Методичні рекомендації
2. Кондратюк С.М., Шамунова К.В. Організація освітнього процесу в початковій школі.Методичні рекомендації – Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019. – 66 с. URL:https://drive.google.com/file/d/1IujD4GtZ4i5aI7u0NuhShdcNSQ1flSRk/view?usp=sharing
3. Павлущенко Н.М, Шамунова К.В., Інноваційні форми і методи навчання у Новій українській школі. Методичні рекомендації. – Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020. – 66 с. URL:https://drive.google.com/file/d/1iRLv3aAF4RurPo4zUPuyNM3D8ySR-oFh/view?usp=sharing
Статті в наукових фахових виданнях України
4. Діхнич, К.В. (2018a). Педагогічнa практика майбутніх учителів початкової школи в умовах реалiзацiї концепції нової української школи. Педагогічні
науки: теорія, історія, інноваційні технології, 4 (78), 32–43.
URL: http://repository.sspu.sumy.ua/bitstream/123456789/5467/1/Dikhnych.pdf
5. Діхнич,
К.В. (2019b). Особливості
організації професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в
процесі педагогічної практики. Педагогіка
формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 62 (Т. 1),
45-49.
URL: http://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2019/62/part_1/10.pdf
6. Діхнич,
К. В. (2019b). Основні підходи до професійної підготовки
майбутніх учителів початкової школи в європейських країнах у процесі
педагогічної практики. Інноваційна педагогіка, 10 (Т.1),
144-148
URL: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2019/10/part_1/33.pdf
7. Шамунова,
К.В. (2020b). Формування готовності майбутніх учителів початкової
школи до застосування електронних освітніх ресурсів у процесі педагогічної
практики. Фізико-математична освіта,
4 (26), 124-132.
URL:https://fmo-journal.fizmatsspu.sumy.ua/journals/2020-v4-26/2020_4-26-Shamunova_FMO.pdf
8.
Шамунова, К.В. (2020b). Професійна підготовка майбутніх учителів початкової
школи у процесі педагогічної практики: аналіз стану і проєктування моделі. Вісник Глухівського національного
педагогічного університету імені Олександра Довженка, 3 (44), 149-158.
URL: https://drive.google.com/file/d/1qJN6twQvIgRbMcpn89uHHOIpmi1hm5L0/view
9.
Шамунова, К.В. (2020a). Формування
академічної доброчесності майбутніх учителів початкової школи у процесі
професійної підготовки до педагогічної практики: сутність і специфіка. Педагогічні науки: теорія, історія,
інноваційні технології, 10 (104), 277-291
Публікації в
наукових закордонних виданнях
10. Шамунова,
К.В. (2020). Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи у
процесі педагогічної практики в умовах реалізації Концепції «Нова українська
школа»: законодавчий аспект». Modern
scientific researches. 12 (4), 81-86.
URL: https://www.modscires.pro/index.php/msr/issue/view/msr12-04/msr12-04
11. Semenog O.,
Shamunova K (2020). The training of future primary school
teachers for pedagogical internship
during COVID-19: challenges and possible solutions. Periodyk Naukowy Akademii Polonijnej, Częstochowa. 38 (nr 1-2), s.
199-207.
URL: http://pnap.ap.edu.pl/index.php/pnap/article/view/486
Наукові
праці,
які
засвідчують апробацію матеріалів дисертації
Публікації у матеріалах наукових заходів
12. Діхнич, К.В. (2017d). Інноваційний підхід у
формуванні культури професійного мовлення вчителя початкових класів. Інновації в освіті та педагогічна
майстерність учителя-словесника: збірник матеріалів усеукраїнської науково-практичної
конференції (сс.63-66). Суми
13. Діхнич, К.В. (2017d). Формування мовної культури майбутніх учителів
початкової школи у процесі педагогічної практики. Культуромовна особистість фахівця у ХХІ столітті: збірник матеріалів
міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (сс.139-145). Суми
URL: https://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3447
14. Діхнич, К.В. (2018 c). Педагогічна практика як
засіб формування мовної культури майбутніх учителів початкових класів. Академічна
культура дослідника в освітньому просторі: збірник матеріалів міжнародної
науково – практичної конференції (сс. 204-208). Суми
У
друкованому вигляді
15. Діхнич, К.В. (2018d). Формування умінь майбутніх учителів
початкових класів навчатися впродовж життя у процесі педагогічної практики. Культуромовна особистість фахівця у ХХІ
столітті: збірник матеріалів міжнародної науково-практичної
інтернет-конференції (сс.77-80). Суми
16. Діхнич, К.В. (2019). Методологічні аспекти професійної підготовки
майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики. Актуальные
проблемы современной науки: тезисы докладов XXХVІІІ Международной
научно-практической конференции (сс. 51-54). Харьков - Вена - Берлин –
Астана
URL: https://www.inter-nauka.com/uploads/public/15511127678121.pdf
17. Діхнич, К.В. (2019). Професійна підготовка майбутніх
учителів початкових класів в умовах впровадження SMART-технологій
у процесі педагогічної практики. Проблемы и перспективы
социального партнерства мира университета: взгляд молодых преподавателей:
программа и материалы XXVI науч.-теорет.конф.
молодых ученых
(сс.76-78). Харків
18. Діхнич, К.В. (2019) Професійний розвиток майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики. Пріоритетні наукові напрямки педагогіки і психології: від теорії до практики: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (сс. 78-80). Харків
У
друкованому вигляді
19. Діхнич,
К.В. (2019). Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи в умовах
педагогіки партнерства у процесі педагогічної практики. Педагогіка і психологія:
актуальні проблеми досліджень на сучасному етапі: Матеріали міжнародної
науково-практичної конференції (сс.60-62). Київ
20.
Діхнич К.В. (2019). Підготовка майбутніх учителів
початкової школи до педагогічної практики в умовах реалізації концепції «Нова
українська школа». Інноваційний розвиток
вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін : матеріали
V Міжнародної науково-практичної конференції (Том 2., сс.136-139). Суми
21. Діхнич К.В. (2019b). Формування культури мовлення майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики. Академічна культура дослідника в освітньому просторі: збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково – практичної конференції (сс. 87-91). Суми
22. Шамунова, К.В. (2020b). Формування медіа-компетентності у майбутніх
учителів початкових класів у процесі проходження педагогічної практики. Академічна культура дослідника в освітньому
просторі: європейський та національний досвід: збірник матеріалів ІІІ
Міжнародної науково-практичної конференції (сс.197-201). Суми
23. Шамунова, К.В. (2020)
Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкових класів у
процесі педагогічної практики у контексті Нової української школи. Гуманітарний корпус 34 (2), сс. 138-140.
Вінниця
URL: http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/123456789/30831/1/Hum.%20Korpus_V34_T2.pdf
24. Шамунова, К.В. (2020).
Інноваційна діяльність майбутніх учителів початкових класів у просторі освітніх
можливостей під час проходження педагогічної практики. Дослідження різних напрямів розвитку психології та педагогіки: Збірник
наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (Ч.2., сс.
128-131). Одеса
У друкованому вигляді
Немає коментарів:
Дописати коментар